ALS-helgen

ALS-helgen
0

Riktigt fin stream igår. Bra pepp, fin uppslutning till ALS-Homegame och väldigt kul att spela med delay. Det enda som var trist var egna resultatet.

Inga stora pengar och väldigt mkt oflyt i viktiga spots i stora turrar. Man vill så gärna gå långt när det är dessa större, men ibland så stämmer det bara inte. Kul dock att vi avslutade kvällen med att Henrik Eriksson vann PLO-eventet på party för $26k här i stugan. Giganten coachade de sista borden, kändes som seger hela vägen.

Stort grattis till Emil Jonsson som slaktade ALS-rushen. 5 lakan in på kontot och lika mkt till stiftelsen!

Denna vecka är häftig. Champions startar och vi köttar på med stugor. CL har alltid varit bra spelvärde och hoppas på att kunna hitta några solida ideer.

PÅ tisdag är det även $10 k PLO på partypoker. Sjukt sugen på den och det kan bli en komb med vinna insatsen lite snabbt på CL sen slakta hem turren.

Återigen kärlek till alla som stöttade ALS och var med i homegamet. 105 gubbar med har jag för mig vilket betyder $525 dollar som stugan matchar. Hoppas att ni som vann biljetterna klonkar lite bättre än jag gjorde igår så ng % kommer in till ALS där också.

Nu myser vi in hösten med bombspel och storvinster!

2 Likes