ATP Marrakech 12.00 Basilashvili - Sousa 2 1.38 bwin

ATP Marrakech 12.00 Basilashvili - Sousa 2 1.38 bwin
0

Sousa , förlorar inte denna, säkrare stabilare på alla sätt. Basilashvili vara nära på att förlora igår mot en otrolig dålig seplare, dessutom skadeuppehåll, stor risk att han kastar in handduken, därför tycker jag ni ska spela på bwin i först hand där ni får vinst redan efter en boll spelats. annars pinnen där ni får 1.41 om han bryter efter ett set.

Pinnen har även 1.5 på första set vilket också är bra spel.
Visst det är inga jätte odds , men helt klart bra värde enligt min bedömning.

1 Like

Grymt, Expekt funkar också va?

tror inte det
https://sv.expekt.com/content/tandc#TENNIS

"För att vad på en tennismatch ska anses giltigt måste matchen avslutas. Om matchen inte avslutas kommer alla spel att strykas om inget annat anges. Om en av spelarna inte kommer till spel och matchen därför vinns på walk-over är vadet ogiltigt. Vad gäller tills matchen spelats, oavsett om det skjutits upp mer än 36 timmar, förutsatt att den inte stryks permanent.
"

Såg du matchen mot Ouhab? Han må vara lönnfet men på hemmaplan brukar han skrälla till det titt som tätt. Ang. matchen igår som jag såg förövrigt fanns det inget i mina ögon som tyder på att Basilas skulle vara skadad på något sätt. Han kör ofta fulspel och känner efter för att bryta rytmen hos motstånden eller bara för att lugna ner sig själv, många spöken i den skallen, med det sagt hävdar jag att han måste besegra en 100% Basilas idag. Lycka till alla!

instämmer med föregående talare, Basilashvili +1.5 set lockar mig mest här

Jag får väl säga att med tanke på regnet och hur matchen gick så får vi nog vara nöjda för min del.
Jag tycker jag iallafall hade rätt kring slutdelen, han vann rätt ohotat. Sedan skadebiten mja, kanske inte. men båda spelen jag rekommenderade satt och jag står fast vid min värdering att över matchen så skulle sousa inte kunna förlora. Men bra ni som tipsade om +1.5 set.

Snyggt! Jag ville bara att folket skulle få veta vad jag tänkte kring skadedelen. Finns dom som tyvärr “lastar” ibland när sån information dyker upp och oddset kanske inte är det bästa. Därför ville jag tycka till. Snyggt spel som sagt.