CL-Kval, JÄTTELÅG hörnlina

CL-Kval, JÄTTELÅG hörnlina
0

Tjena Stugan,Låga hörnolinor på CL-kvalet, idag tror jag att det finns en bra chans att råna Leovegas på några kronor faktiskt. Signa via stugan om ni mot förmodan inte har LEO - https://www.leovegas.com/sv-se/registrering?btag=662390_2DFE35950547491A93CDA3CFDCA93AA7&pid=3600159&bid=8970#home

Idag har bolagen lagt hörnligorna fruktansvärt härligt lågt. Givetvis finns det säkerligen någon statistik bakom som visar på att det brukar vara hörnsnålt o.s.v . Dock är linorna helt galet låga… Varje match är givetvis unik, men eftersom det “bara” är i andra gången så behöver flertalet av lagen få med sig mål från första matchen. Så jag tror inte att det kommer att bli helt låsta matcher. Jag kommer faktiskt att rekomendera er att antingen lägga en mindre slant på alla matcher, som singlar, eller att ni spelar exempelvis ett trippelsystem med dagens alla matcher. Personligen lutar det åt lägga spela lågt på alla matcher. Observera att tidigaste matchen börjar 16.

Som sagt, ingen vidare kunskap om lagen, utan här testar jag att lira för att det är höga odds sett till linan, kanske har bolagen fått hybris efter dem få hörnorna under VM, skämt och sido, ibland kan man inte blunda för oddsen…

FC Astana vs Midtjyllan Över 9,5 hörnor 1,85

Cluj vs MFF Över 9,5 hörnor 2,10

PAOK vs Basel Över 9,5 hörnor 2,12

Zagreb vs Hapoel Över 9,5 hörnor 1,75

FK Skendja vs Sheriff Över 9,5 hörnor 2,10

Röda Stjärna vs Marianpole Över 10,5 hörnor 1,85

Legia Warzava vs Spartak Tranava Över 9,5 1,80

1 Like