CL Tisdag 23 oktober

CL Tisdag 23 oktober
0

Bengans_bomb

Hoffenheim - Lyon

Hoffenheim -0,25@ 2

Är medveten om att oddset inte finns kvar här, hade tänkt lägga ut inlägget igår, men somnade som en stock. Hursomhelst skriver jag oddsen jag spelat till ändå. Efter Lyons mirakel borta mot City så är de nere på jorden igen. Hoffenheim är bättre laget här. Det enda som är emot är hemmalagets fortsatta försvarsproblem med en del skador.

Young Boys - Valencia

YB +0,5@ 1,87

Här trycker jag på lite. Tror inte att skillnaden mellan lagen är alls som oddsen sitter. Young boys var naiva mot Juventus men hade väldigt mycket otur att förlora klart mot Man U. Hemma på konstgräset kan de säkert göra denna match relativt jämn!

Man United - Juventus

Man U+0,25@ 1,87

Odds odds odds. Förra året överskattades Man U, i år är oddsen ofta för höga på Mous gäng. De fick välförtjänt med sig en pinne borta mot Chelsea som kunde ha varit tre. Juventus gör det otroligt bra hittills, men oddsen tvingar fram ett spel på hemmalaget. Kryss?

Shaktar - Man CIty

Shaktar +1,5@ 1,95

Tycker även här att City är lite för stora favoriter. De vinner säkert matchen, men behöver inte göra det med två bollar. Läskigt att gå emot ett av europas bästa lag, men shaktars brassefotboll borde kunna fixa detta.

Ajax - Benfica

Ajax@ 2

Rise of the legend. Ajax har något stort på gång. De har varit grymt bra i år, spelade jämnt med Bayern på bortaplan och har nu bra chans att gå till slutspel. Benfica har gjort mig besviken hittills och får tufft här.

2 Likes

Fint! Rygg på småpojkarna! :slight_smile:

1 Like