England till helgen!

England till helgen!
0

Har några ideer, tar en i taget och fyller på allt eftersom.

Stoke - Burnley

Burnley var helt utspelat mot Chelsea i veckan men lyckades nästan ta poäng ändå. Självförtroendet efter att ha haft otroliga medgångar under året sprudlar och de klarar lätt ett X mot Stoke? Jag tror fanimej inte det. Stoke har en måstematch för att undvika nedflyttning. De har gjort två bra prestationer på raken mot Spurs och West Ham och förtjänade mycket mer. Motivation kommer att spela stor roll och Stoke vinner denna match.

Spel: Stoke - 0,25@2

Man City - Swansea

Det verkar som om bolagen tror att City är nöjda med att ha vunnit ligan, lägger sig på stranden i Alicante och dricker sura drinkar. Jag tror att de vill slå alla rekord, slaktar ett trött Swansea som inte imponerar. City är för bra helt enkelt.

Spel: Man City -2,25 @2

WBA - Liverpool

Såg precis lagen och Liverpool ser ändå relativt starka ut. Jag tror att detta blir väldigt tufft för WBA och att det till slut kan rinna iväg.

Spel: Liverpool -1@2,07

Spurs - Man United

Semifinal i FA-cupen. Efter käftsmällen Spurs åkte på mot City förra helgen så trycks oddsen upp på dem i denna matchen. Neutral publik men matchen spelas på Wembley, hemmaplan för spurs. Hur mycket det betyder är inte helt säkert, men jag tycker ändå att Tottenham är ett klart bättre lag. Om inte de Gea lyckas rädda united igen tycker jag att det borde finnas bra chans för hemmaseger här.

Spel: Spurs -0,25@2,02

2 Likes

Stoke - Burnley är en måste match för hemmalaget. Men de har varit katastrof detta året hemma. Normalt sätt är det Stoke borgen men inte i år. Och Burnley presterar bättre på bortaplan. Rak 2@ till 3.70 på Toto2 bara taget och sen hitta jag -1 på Burnley till 8 gånger fläsket på samma sida är betong 3 vägshandicap. Slutresultat 1-3.

Sen är vi överens om City, men jag väljer och fega lite och tar +2,5 på Swansea istället till 1,9. Svårt och bet Hur den slutar. Dock känns den mest gynsam även om City kan vinna med en 5-6 bollar med.

Burnley är bank och när #rush dag 2 är kommen blir det mitt lir.

1 Like

Kul med olika tankar, den som torskar bägge får ta disken på stuganfesten i sommar!

Kör på det! Jag har alltid velat se en man diska😉