Fotbolls VM vinnare?

Fotbolls VM vinnare?
0

Vad har stugan för tips på vinnare av Fotbolls-VM? Själv la jag precis en slant på Danmark som vinnare till 101 samt finallag till 51. Större värde i finalspelet i och med att Danmark antagligen är underdog i en eventuell final, men gick tyvärr inte att bara spela finalspelet utan att ta vinnarspelet också.

42

Man önskar givetvis att Sverige vinner VM efter den heroiska kvalinsatsen istället för bittra rivalen Danmark. Men det kan man nog inte ens drömma om när man tittar på den förväntade truppen man skickar till Ryssland. Danmarks trupp däremot är intressant och man har hamnat i en relativt lätt grupp på den något lättare halvan av semifinalträdet med de två största favoriterna till guldet (Brasilien och Tyskland) på andra halvan.

Oddsen finns både hos Toto2 och Bethard, men även hos Unibet.

Danmark till final 51.00
Danmark guld 101.00

3 Likes

Det är många som skickar riktigt starka trupper till detta VM, så jag tycker det är sjukt svårt att sia om vilket av storlagen som är starkast. Jag har sedan tidigare spelat en slant på Spanien till 10 gånger pengarna. Jag gillar verkligen deras trupp som är en mix av otroligt rutinerade spelare, blandat med fantastiskt bra, unga talanger.

Ja Spanien till 10 gångerna är ett fint spel, nere under 8 nu. :slight_smile:

Grymt, finalspelet låter väldigt bra som du skriver. Ryggar den!

Måste revidera min åsikt från OP om att Sverige skulle vara helt chanslösa, de har spelat riktigt stabilt hittills och om defensiven fortsätter så här finns det nog 1% chans till VM-guld.

10

Bethard/Toto2 m.m. bjuder på ett fint odds på att Sverige vinner VM. Vi får 124.25 gånger degen samt 62.50 gånger på att Sverige går till final. Bara att bomba så mycket ni får in. :wink: Heja Sverige!

1 Like

Tråkigt med Danmark men nu jobbar vi Sverige 100%

Fick detta odds i lördags 19:50.

1 Like

Aa trist med danskarna, vägen hade varit öppen om de överlevt straffarna.

Det var ett riktigt fint odds du hittade Robin. Vi jobbar in Sverige nu! =)

2 Likes