Hörde jag Allsvenskan?

Hörde jag Allsvenskan?
0

En fruktansvärt kort rek. DIF är ett bra hörnlag och nu med Ring från start, för så måste det väl bli? Så kommer DIF få en som gillar att utmana via kanterna.

Jag hoppas och tror att Peking kommer att gasa rejält idag. Arvidsson saknas i Sirius , tungt avbräckt. Här tror jag att Sirius kan behöva ta till enbhel del otillåtna medel för att stoppa Pekings offensiv.

DIF flest hörnor till 1.86
Sirius över 2.5 kort till 3.30

Återigen med liten insats.

2 Likes

Jag förespråkar minst 3 mål för Peking ikväll och kommer därför lägga mina pengar på Över 2.5 mål för IFK Norrköping till 2.25 gånger pengarna. Men, jag kommer också slänga in en kaffepeng på Över 3.5 mål och Över 4.5 mål till 4.33 respektive 10.00 gånger pengarna. Det är min känsla för idag, vi är på hemmaplan, vi möter ett skadat Sirius och vi kommer precis ifrån en floppmatch emot Hammarby där det i efterhand byggdes upp en hel del hat i kommentarsfälten på diverse sociala medier. Spelarna har mycket att bevisa idag, - och det blir en perfekt dag att göra det på.

Om Hammarby klarar av att slå Sirius med 3-1 när de har Joshua Wicks i målet så ska vi allt klara av att göra minst 3 mål mot ett Sirius som tvingas spela med en avdankad proffsmålvakt som ägnat de senaste åren som målvaktstränare!

2 Likes

Det var allt för dåligt iniativtagande i den första halvleken gentemot den andra, - hade dem bara ångat på lika hårt som i den andra halvleken så hade inte den där målvakten haft en chans. Menmen… skönt med vinst i alla fall!! :blue_heart::blue_heart:

2 Likes