Idiotoddssättning av bet365

Idiotoddssättning av bet365
0

Tyvärr har inte betting.se något samarbete med bet365. Bet365 är så pass stora så de inte behöver göra reklam på nätet, tycker de, och det kan väl ligga något i det kanske.

Därför kan jag inte lägga upp de här matcherna på betting, då de vad jag kan hitta just nu bara finns på just 365, men vi kan väl göra såhär att jag bjuder stugan på en liten frivisning av mitt spelmail som jag nyss skickade ut. Verkligen helt, helt sjuka värden det här.

Oddssättaren har ingen aning om vem De Bakker är. När jag skriver att 1,30 är korrekt odds där, det är nog i överkant.

Boutillier är i grunden en klart bättre spelare än Nielsen och ja, favorit till 2,75, det gillar vi ju.

Draper, som Kern möter, är alltså 16 år gammal och inte en av de absolut bästa juniorerna heller. Kern är runt 400 i världen och rätt stabil där. Vore väldigt märkligt om Draper räckte till överhuvudtaget.

Och så kan vi väl nämna Piros där längst ner också. Var nära maxspel där också. För ett par veckor sen var han snudd på favorit mot Youzhny på grus. Nu jämna odds mot Lokoli. Lite skillnad i kvalité mellan Youzhny och Lokoli kan man säga. Verkligheten ligger någonstans mittemellan. Han var inte favorit mot Youzhny, men han är storfavorit idag.

Då hoppas vi att spelarna sköter sig också kompisar.

3 Likes