Jag ser inte hur denna skulle kunna missas

Jag ser inte hur denna skulle kunna missas
0

AIK vs Shamrock Rovers

AIK att ligga under med 2 hörnor från matchstart men vinna hörnmatchen 2,08 gånger pengarna.

Spelas på Leovegas - https://www.leovegas.com/sv-se/registrering?btag=662390_B2593AC2C7874E678A5D961B9A6A46E9&pid=3600159&bid=8970#home

Hej, gårdagen var en av de märkligare i bettingväg på riktigt länge. Rosenborg startar med 4 hörnor första 20, sen dör dem ut totalt i första halvlek. Hörnorna börjar komma igång lite i andra och underspelet ser riktigt stabilt ut tills Rosenborg får en feldömdstraff… Allting skiter sig, haha. En hörna ifrån 2,40 spelet. Men , men som vanligt, nya tag!

Idag ser jag inte hur vi på något sett ska kunna misslyckas med det här spelet, oavsett om Gnaget tar en tidig ledning i matchen. Det finns en bra konkurrenssituation i AIK så spelarna som spelar kommer inte gå på halvfart precis. Gnaget kommer äga matchen totalt idag.

Shamrock då? Av det jag såg av dem på deras hemmaplan mot AIK så är det ett riktigt uselt lag, då menar jag uselt, noll spets i princip… Jag kan inte se hur AIK inte vinner hörnorna med minst fex-sex hörnor på hemmaplan!

1 Like