Nordisk mästare då?

Nordisk mästare då?
0

betners-spelblogg_bg

Danskjävlar!

Riktig drömperiod som kommer för mig nu. Det bästa som finns är att resa runt och spela poker men jag har inte kunnat göra det så mycket genom åren pga antingen pengabrist eller tidsbrist. Oftast båda. Nu har jag iofs pengabrist men inte värre än att jag kan spela några events i alla fall och tid har jag massor. Lägg därtill att Party haft extremt värde på sina livedollargrejer och på så sätt mer eller mindre tvingat mig att boka lite poker för att få ut rullen jag har låst där så nu blir det fan helt perfekt några veckor. I helgen blir det Köpenhamn där jag just har landat och sitter och tittar ut över en hel stad full av fiskar. Nästa helg blir det ett event i Prag och i januari blir det Sochi för ett gäng tävlingar där. FAN va kul det ska bli.

Lågspelsprojektet får vila tills på söndag i alla fall, förhoppningsvis är det ju finalbord då i Köpenhamn också så då vilar det ännu längre. Men det har heller inte hänt något särskilt. Har inte lagt några sportspel och pokern har gått som vanligt. Ligger någon hundring upp från starten och känner mig smått frustrerad över att jag alltid har oflyt i de viktiga lägena just nu. Jag har inte vunnit en tävling med fler än 50 pers på jag vet inte hur länge. Månader är det i alla fall. Knappt finalbordat heller. Bubblat och finalbordsbubblat mer på ett år än vad jag gjort på ett liv innan tror jag ocskå. Men jag tycker jag spelar bra och utvecklas hela tiden så det är inget att deppa över. Bara bita ihop och kämpa vidare. Börjar med att försöka skeppa Köpenhamn! Lycka till alla ni andra som ska lira!

4 Likes