Premier Leauge, nu ska det slaktas!

Premier Leauge, nu ska det slaktas!
0

Full schema i PL till helgen och jag kör ett gäng spel.

Newcastle - Arsenal

Arsenal var trots storvinst hemma i EL illa ute i returen. De spelade ändå bra lag och var tvungna att kriga i 90 minuter i Ryssland. De ligger och skvalpar på en sjätteplats i PL och har inte mycket att spela för. Jag tror att Wenger återigen kommer att rotera. Newcastle däremot ser otroligt fina ut. Vinster på vinster och imponerar stort i spelet. Sjukt imponerande det jobbet som Benitez gör, han borde få mer cred för detta. Jämn match?

Spel: Newcastle +0,5@1,83

Tottenham - Man City

Tre raka förluster för de kommande mästarna och de möter nu ligans kanske näst bästa lag (tillsammans med Liverpool) på bortaplan. Blir det en fjärde? Jag tror inte det, Peps pojkar borde vara favoriter här trots allting. De är för jävla bra bara och jag tycker de borde stå i runt 1,8 dnb.

Spel: Man City dnb@2

Swansea - Everton

Här gör jag det enkelt. Trots Gylfis avbräck så tycker jag inte att Swansea ska vara favoriter. Mer korrekt med helt jämn match så jag tar lite värde på Everton.

Spel: Everton dnb@2,2

Crystal Palace - Brighton

Spännande match denna. Otroligt viktigt för Palace att vinna den. Den så jobbiga skadesituationen ser mycket bättre ut. Zaha är i slag och nu är det dags för 3 pinnar mot ett Brighton som tappat lite fart. Gillar denna raka vinst.

Spel: Crystal Palace @2

Liverpool - Bournemouth

Oddsen går ner på Liverpool och det förvånar mig. Efter bragden i CL borde Klopp försöka vila lite spelare och att vi får en +2-lina på Bourne här lockar ordentligt.

Spel: Bournemouth +2@1,8

1 Like