Säsongsdebut av LVP!

Säsongsdebut av LVP!
0

LOL - LVP

16.00 ASUS ROG Army - Vodafone Giants

ASUS ROG Army ML @10 1u bet365

ASUS ROG Army +1.5 @2.25 1.5u bet365/Pinnacle

Giants är det lag som ska vara bäst efter dem två här under och detta lag har hängde ihop stora delar av spring split vilket gör att man nu är samspelta och när vi summerar serien så kommer man vara top 4 och spela slutspel.

ASUS ROG är ett lag som värvat in 3 nya spelare till denna split och jag tycker och tror att detta lag kan ha stor chans att ta hem fjärde platsen och således sista semifinalplatsen i LVP.

Första matchen för säsongen och helt ärligt så har ASUS absolut ingenting att förlora och med lite underskattning av Giants i framförallt P/B så ser jag inte varför ASUS ska sno åt sig minst en karta? CB ger t.ex i 11x på rak seger.

18.00 MAD.Lions - Movistar Riders

MRS ML @4.50 1u

Dem två stora giganterna i LVP som under vårsäsongen möttes i Finalen sär MAD drog det längsta strået. Organisationen har fått behålla samma femma och det finns väldigt goda chanser att vi får se Lejonen spela final även denna split.

MRS är ett lag som jag spelade otroligt mycket på under förra säsongen och ska jag vara ärlig så trodde jag kanske lite för mycket på det här laget. Nu har man dock fått spela ihop sig en säsong och tillsammans med MAD kommer man att vara överlägsna alla andra spanska lag.

Det speciella med Spanien är att man spelar bäst av 2 vilket betyder att vi oftast fä väldigt generösa odds på ML (pengar tillbaka vid 1-1). Att MRS tar en minst en karta i säsongens första match och kanske till och med vinner är betydligt större än vad oddset visar, CB ger t.ex 5.50 på rak vinst.

finns på Twitter under namnet @hoogemil_ vid funderingar samt speltips som jag inte alltid hinner ut med på hemsidan!

3 Likes