Slutspurt i PL

Slutspurt i PL
0

Southampton - Bournemouth

Ok, vi har torskat massa pengar på Saints denna säsong. Men en sista chans får de ändå. Detta är årets viktigaste match och de möter ett Bournemouth utan motivation. Högstanivån i hemmalaget med den truppen de har är väldigt hög, men ingen av de tränarna som hälsat på i år har lyckats få ut det ännu. Sista chansen nu med Hughes och jag tror att de vinner denna matchen.

Spel: Saints -0,75 @1,95

West Ham - Man City

Det enda Man City har kvar att spela för är rekord och ära. Det tror jag räcker rätt långt. De är otroligt bra, kanske det bästa laget någonsin i England. Storvinst och många mål?

Spel: Man City -1,5@1,9

Man United -Arsenal

Kan inte hålla mig längre. Har funderat mycket på denna matchen men nu får det vara nog. Trots att Afc kommer att fokusera på matchen i EL mot AM på torsdag så kommer jag att välja att spela på dem. Oddset är för lockande. United är inte direkt kända för att köra över sina motståndare med magiskt spel och även om Wenger snurrar större delen av leget så kommer denna match vara tightare än vad oddsen säger.

Spel: Arsenal +1,5@1,82

Bonusspel DIF-Bajen

Tycker att oddset på Djurgården är för högt här. Trots derbyspöken och Hammarbys start så är Djurgården ett bättre lag. Detta kommer synas på planen och känns som ett soklart spel!

Spel: DIF -0,25@1,95

4 Likes

Några miljoner in iaf. Snyggt!

2 Likes