Snart ett dygn i stugan <3

Snart ett dygn i stugan <3
0

Surrealistiskt är bara namnet

Dagen började med att få äran att åka bil med Sagge! Vilken magi, jag kan verkligen gå i god för att han är precis så jävla skön som han är på twitch. En riktigt genuin människa.

Vi kliver in i huset och möts av en hälsning av Thorsensson och en kram av Bengan. Längre och mer bitig än vad streamen ger själ av. Första timman var man nästan lite starstacked, men vart efter kom man in i det. Bengan är också som på streamen vilket kändes otroligt härligt. Pingisutmaningarna har de undvikit, rädda givetvis, de fattar att Foppa besitter en vänster som även kineserna skulle imponeras utav.

Falcon från twitch kom förbi och höjde stämningen än mer i huset igår. Lite grillar, nån god dryck sen pallade inte gubbarna mer. Så det blev tidig läggning.

Dagen har i princip bara börjat, häng med på twitch och bidra till en magisk VM-sommar!

På återseende!

/FoppaKung

3 Likes

Låter sjukt mysigt! Jobbar du några hörnor idag?

Argentina - Island på Unibet
-4.5 Argentina hörnor till 2.38
-3.5 Argentina hörnor till 1.84
Dessa hittade jag imorse, vad tror du om dem FoppaKung? Argentina har mot både bra och dåligt motstånd ofta 7-8 hörnor, ibland 10. Känns inte som att Island kommer få så väldigt många även om de skulle kontra lite. Jag gissar på 8-3 hörnor till Argentina.

1 Like

Det kommer hörnor tills kvällsmatcher gubben <3

1 Like

Vilken magiker!!! …

Tack! Började VM med underspel på Spanien/ Portugal också som gick +.
Igår spelade jag -3.5 till 2,25 Tyskland samt Tyskland först till 7, 8, 9, 10 hörnor.

Stort bet på 7, halva på 8 och sedan tv peng 9, 10.

8-1 i hörnor tror jag så den var fin. Tycker även Tyskland hade chans på 1-2. :slight_smile: ibland har man tur :wink:

1 Like