Snöbollen - Amars back

Snöbollen - Amars back
0

Nu var det dags igen, Efter en vecka med sjukdom och elände är jag nu tillbaka, Kommer göra allt för att leverera fina och säkra spel som tidigare och låta snöbollen växa sig stor men utan att stressa fram spel.

Dagens spel hämtas från England och League Two,
Newport - Morecambe över 1,5 mål till 1,30.

Newport är ett hemma staktlag som haft bättreat på sin form sista omgångarna, medans Morecambe går och kämpar för att överlev och snittar nästan 2.1 mål insläppt per match. Detta är inkl cuperna.

så denna matchen känns väldigt spännande och given på förhand.

Har saknat den härliga stämningen och fina kommentarerna.

image

2 Likes

Det ser bra ut, Amar. Jag ryggar. Kommer även det här “större spelet” som du nämnde i Facebook-tråden?

Fantastisk fin omgång i England i dag och bra utbud,
Nu kör vi!

2 Likes

Okej jag är medveten om att detta kanske sänker stämningen lite o anses som negativt osv, samtidigt ryggar alla på egen risk. Att spela Ö/U på massa marknader en bit ner i seriesystemet England och enbart bygga på statistik om ens det är ju jävligt förlorande i längden. Speciellt när man bara spelar övers till låga odds…Detta handlar ju enbart om att “jobba action”. Det är väl ok det med iofs, om man inser att det är förlorande spel. Är man duktig på Ö/U borde man ju rimligtvis hitta “värde” även på att spela under ibland…Om man på riktigt vill göra en seriös rushsnöboll eller liknande tror jag inte man ska snöa in sig på att spela låga odds utan bara gå för värde. Lämpligen genom att köra efter Bengans rushmodell så inte varje missat spel dödar all vinst… Med det sagt lycka till!

1 Like

Personligen tycker jag det är gött att det finns olika alternativ av snöbollar… Bengans rushmodell är en, Aftonbladets sportredaktion har en, Amar har en annan… så kan man rygga det system som man personligen tror mest på…

Ser inte problemet i att spela till 1,30 och gå på statistik så länge pengarna växer.
Amar har ju själv blottat att han “bara” skrivit ut pengar 2 gånger på 5 försök (nu 6 försök?)
Det är över 100k ut, med 2500 som insats…

Fast menar du 8-lingen så köper jag ditt argument helt, dock har inte det så mycket med snöbollen att göra?
Det är bara en delad 8-ling.

God söndag peps.

Hoppas ni är lika taggade som en annan för att försätta. Vi var otroligt nog 1 mål i från att ta hem det stora spelet i går. Men så är det i bland.

Dagens utbud är stort och fint. Men det som lockade mig i dag är en match från Kroatiska högsta ligan.
Slaven Belupo - Dinamo Zagreb.

Zagreb är i en fantastisk form både i ligan och i Europa League. Laget är en klass för sig i ligan och förväntas vinna titeln i år igen.

Så i dag spelas en rak 2a på bet365 i ett odds till 1.44

2 Likes

Fint jobbat Amar! Den här gången går vi hela vägen!

Fin match av Zagreb i går, Vid minut 65 så gjordes två fina byten, spelare som vilades efter El matcherna i veckan.
Laget fick en helt annan fart och Belupo hängde inte med.

I dag är det en fin dag och ett spel i första hand som lockar mig.
Ni som följt mina spel och vet hur mina tankar går vet att jag har ett gäng favoriter som jag oftast vänder mig till när jag rullar bollen framåt.

Och i kväll så möter Inter Lazio på borta plan i Rom.
Inter är i bra form trots en svidsam förlust mot Barca i veckan.
Viktig match för Inter att hänga med Juve i toppstriden ännu viktigare när Napoli tappade poäng i går kväll.

I kväll spelar jag min insats på över 9 hörnor i matchen till 1,44 i odds.

Inter använder sig mycket av inlägg och har i samtliga av sina matcher i år haft över 12 hörnor.
Ser inte att dem misslyckas med detta i kväll heller.

image

Nu rullar vi hela vägen.

3 Likes

3 av 3 klara, Blev nästan lite orolig i går med hörnorna när Inter fick det så lätt mot Lazio men Dem gjorde sitt,
Slutade tom att mitt sidospel på över 12 hörnor på 2.10 också gick in.

I kväll kommer jag lägga ut två st spel, Ett större över spel samt snöbollen som vanligt.
Fin omgång i England i kväll där jag förväntar mig väldigt målrika matcher.

Huvudspelet är snöbollen och i kväll Spelar jag på Bromley - Braintree på över 1,5 mål i matchen till ett odds på 1,25.
image
kollar man på statsikten så ser man tydligt på att det blir en del mål mellan lagen men även i deras andra matcher.

på Bromleys 5 senaste hemma matcher så har dem ett snitt på 3,2 mål i matchen och kollar man på braintree så snittar dem 3 mål på match senaste 5 borta matcherna.
image
senaste mötet mellan laget vann dessutom Braintree med 0-5 för 5 månader sen.

Ser fram emot en målrik historia mellan lagen.

image

Nu rullar vi vidare som vanligt.
kommer inom kort upp med ett större spel också.

2 Likes

2 Likes

Kung är du Amar, 20 minuter och spelet sitter :slight_smile:

2 Likes

God dagens,

lite lätt besviken på att stora spelet även denna gången var ett mål i från.
Man tycker verkligen att marginalerna är på ens sida men inte.

Snöbollen däremot rullar vidare i raskt tempo.

Idag kommer jag lägga snöbollen och komplettera med ett större spel.

Ikväll så spelar Milan - Genoa sin uppskjutna match från den 2 omgången.
MIlan har i sina senaste 5 matcher haft ett snitt på över 3,5 mål per match
image
Laget spelar emellanåt en rolig fotboll men backlinjen är väldigt ostabil,
Piatek i Genoa har hitills i år gjort 9 mål och varit farlig i alla matcher han spelat.
Genoas senaste borta matcher i år ser ut som följer
image
vilket tyder på att laget både gör och släpper in mål.

tror att detta kan vara en riktigt rolig match att se som neutral åskådare.
Mitt spel på snöbollen är i dag över 1,5mål till 1,22
image

Dem som vill köra ett högre odds kan man spela på att både lagen gör mål till 1,7 i odds.

Men här ska vi låta snöbollen växa säkert och lugnt.

Tror att det kommer bli flera mål i andra halvlek dessutom då det har varit tydliga tendenser för detta av båda lagen så ni inte är oroliga i halvlek.

Dagens stora spel kommer i dag skilja sig från mål spelen tidigare.
Fina utbud och bra val att göra.

Ska se om jag kan dra till med en kort beskrivning och förklaring av mitt spel och tänk.
Ska göra vad jag kan.

nu kör vi och hämtar hem pengarna.

1 Like

God dag,

Går dagens stora spel blev en besvikelse men snöbollen fortsätter att rulla på.
Precis som jag trodde så blev det flera mål i andra halvlek och bägge lagen gjorde mål.
Dagens spel hämtar vi från England och EFL cupen mellan Man City - Fulham.
Det är klass skillnad mellan lagen och sist dem mötes för någon månad sen vann City enkelt med 3-0.
Även om City ställer upp med någon reserv betonad elva så kommer dem vara klasser bättre än Fulham.

dagen spel är över 7 hörnor i matchen då jag vet att City kommer anfalla precis som vanligt.
Prisvärt spel till 1,22 över 7 hörnor i matchen.

image

Nu rullar vi vidare.

Fin dag i går också, City hade spel mot ett mål större delen av matchen.

I kväll stod valet mellan Bundesliga matchen och en match i Franska andra ligan.
Mellan Liga 3an Brest och jumbon Red Star

överspel på 1,5 mål och tror nästan denna ska vara klar i halvlek.

image

2 Likes

Underbart! Kung är du

Stora spelet återkommer med snöboll ococh motivering.

fantastiskt fint utbud i dag.

Men jag har mina favoriter och lag jag bra koll på.
I dag möter Inter - Genoa hemma.

Ett Inter som jagar Napoli och Juventus i Toppen och måste vinna idag.
Ett Genoa som åkte på förlust mot Milan i veckan efter en tuff match.

Inter kommer vara det spelförande laget, dels är laget mycket bättre än vad Genoa är. Men också att dem inte haft någon match i veckan vilket gör spelarna utvilade.

Inter är ett lag som i år har snittat väldigt 14 hörnor/match (båda lagen inkluderade) och i dag på hemma plan blir det inte skillnad.

Jag kommer låta snöbollen rulla in på över 8 hörnor till 1.33

Gissnings visst så är det redan innan halvlek 6-7 hörnor.

Den som vill spela lite större spel är det bra odds på Inter och BLGM till 3.10 på bet365.
Även specialaren att Inter gör mål på straff känns väldigt intressant i dag på 5.5
i odds.

nu rullar vi vidare.

2 Likes

Wow, har blivit cappad av Partypoker. Kan inte satsa mer än $500. Wtf?

Fint hörn spel som vanligt av Inter i går.
Dem fortsätter snitta över 14 hörnor/match.

Dagen match hämtas i från Italien och matchen mellan Parma - Frosnione.
Parma är tillbaka i högsta ligan och har ett intressant lag.
Har varit bra mot mitten och botten lagen i år och i dag är det ingen skillnad.
Parma komma gå hårt ut vilket kommer resultera i en hel del lägen, vidare i sin tur en hel del mål.
så idag spelar vi över 1.5 mål i matchen mellan Lagen till 1.30.

Jag väljer att plocka va 1000kr själv nu när man kommit en bit upp som ni kan se på min lapp.
Inte för att spelet är osäkert mer att ha till något nytt spel längre fram.

Nu Rullar VI!
image

2 Likes