Snöbollen - Amars back

Snöbollen - Amars back
0

Nu jävlar kör vi igen.

Fin dag med bra matcher i CL.

Kommer öppna hårt och har valt två matcher att gå på idag.

Först ut är Inter - Barcelona. Messi tillbaka och Inter vill säkra avancemanget ikväll. Spelet i denna match blir över 8 hörnor till 1.4
Match nr 2 är röd stjärnan - Liverpool, där det är klass skillnad mellan lägen och Liverpool ska stå som segrare med -1 i Asian.

Total odds 1.69 nu kör vi hårt och jobbar in snöbollen.

T

1 Like

Har rekat och läst på och valt ut ett fint spel för kvällen till storlek större.

Barcelona med Messi tillbaka bör och ska vinna mot Inter.
Tottenham har en liten liten chans att gå vidare men krävs seger i kväll och dem ska vinna hemma mot PSV.
Engelska matcherna kommer generera mål i kväll och anser dem vara väldigt safe.

Nu jobbar vi inte pengarna gott folk

Dagens spel blir dubbel spel på hörnor. Två lag som är överlägsna och kommer trycka på.

Hinner tyvärr inte skriva lång analys idag. Men spelet är noga utvalt i dag.

2 Likes

Dag 1 klar. I dag är det en fin dag och det kan komma och bli två spel under dagen så håll utkik.

Jag börjar med Atalanta - Inter i Italien.

Ni som följt mig innan vet att Inter har spelats på flera gånger. Och i dag också så är det hörnor som.gäller.

Snittetpå över 16per match ska kolla i sig idag. Två lag som spelar bra anfalla fotboll och kommer skapa mycket lägen.

Även 2.5 mål är bra i denna matchen.

2 Likes

Hittade rätt till slut!! Tack Amar för det! Nu kör vi!

Nu när det är landslag uppehåll så blir det lite svårare med spelet.

Men dagen bjuda vi på en fin match i franska ligue 2.

Brest - Nancy.

Klassiskt toppen mot botten möte där Brest ska vinna 9 av 10.
Dagens spel är över 1.5 mål på 1.28 Idag.
Dem.som vill kan även lägga en rak 1 på Brest.
Laget är det lag som haft mest bollinnehav i serien och skapar mängder med chanser.
Charbonnier leder dessutom skytteligan och lär säkert ställa dit ett par bollar i kväll

Detta är mitt spel för dagen
Men både rak 1 och över 2.5 mål är spelbart.

3 Likes

Bra dag i går samtliga spel gick in och bra utdelning till er som följer.

Bra dag i dag men ser det ut att vara.
Bra omgång i EFL cupen i England.

Dagens spel hämtas från Newport - Plymouth
över spel på 1.5 mål till 1.22. Lågt odds men känns som ett säkert spel då bägge lagen både gör mål och släpper in.
Newport anser jag vara favorit och ställer upp med i stort sätt samma lag som i ligan senast.
Vid vinst kan man knipa andra platsen och så sätt gå vidare i cupen också.
PLymouth har inte mycket att spela för idagen match så frågan är var motivation är.

image

Andra Spel i dag är en rak 1a på Newport
1a på Walsall samt 2a på Sunderland.

över 2.5 mål i Newport - PLymouth
över 2.5 Morecambe - Sunderland

Lycka till gott folk så kör vi all in.

4 Likes

Godkänd dag i går. två av tre raka spel och snöbollen.
Walsall åkte på ett olyckligt rött och missade segern.
Newport gjorde sitt enkelt och hade kunnat göra säkert 4-5 mål till om dem hade varit mer alerta.

Dagen snö boll hämtas också från England hcNational League South
Matchen mellan Glouchester och woking.
Botten mot toppen, Woking har vi spelat på tidigare med bra resultat och dem har en tendens att göra över 2.5 mål.
Men För snöbollen kör vi säkra över 1.5 mål till 1.28.
Bra Spel annars är en rak 2a på Woking, bra lag med Kretschmar som har gjort 9 mål hittills på 8 starter.
Han kommer skerligen stänka ditt minst ett mål i dag.

3 Likes

Magisk dag i går 2 av 2 satt och många var glada gissar jag på.

I kväll är det en fin match mellan vm tvåan Kroatien och Spanien.
Två lag som mötes för några månader sen och då körde Spanien över Kroatien.

Två länder som är ett generationsskifte men Spanien har kommit betydligt längre.
Över spel på mål 1.5 till 1.36 känns väldigt säkert.
Detta kommer bli en öppen och rolig match.

Ju mer jag har läst så bör bägge lagen göra mål i dag, Kroatien måste vinna för att hålla sig kvar i A gruppen och Spanien kan säkra avancemanget till slutspelet samt en plats i kommande EM.

Paco i Spanien är i ett het stim och ser inte hur Lovren/Vida ska stoppa honom i kväll.
I hemma laget är både Rebic och Karamaric i bra form framåt, men frågan är håller backlinjen.

image

Andra spel för dagen är en rak 2a på Spanien trots att hjärtat säger något annat.
Och även BLGM & 2.5mål till dem som vill ha bra odds.

Som vanligt lycka till vid rygg och nu rullar vi vidare.

3 Likes

Bra dag till slut i går.
Slutade med 2/3 spel gick in.

SPANIEN var en besvikelse när det gäller lagspelet men Kroatien gissade vilken kämpar glöd det finns i laget.

Dagen bjuds på en fin match mellan Holland - Frankrike som en avgörande match i gruppen.

Världsmästarna möter ett nytt ungt och hungrigt Holland vilket bör bli en fartfylld match. Sist vann Frankrike med 2-1 och något säger man att Holländarna är sugna på revansch.

Men idag spelar jag över 1.5 till 1.25.

Värt att spela på att bägge lagen gör mål i dag också. Som sagt kommer bli en fartfylld och rolig match då båda lagen har ursnabba anfall.

2 Likes

Skriver tyvärr inget längre idag är med Frugan och shoppar för att ge tillbaka lite för all tid jag lägger på spel.

En snöboll

Och ett större spel.
Har kollat igenom alla Engelska matcher och hittat några guldkorn.

Nu kör vi

1 Like

god dag denna fantastiska Söndag.

Gårdagen var en besvikelse, gjorde en tabbe och missade hur många av lagen i lägre divisionerna som faktiskt har spelare i u19 u20 och u21 landslagen. Dessa spelare gör vanligtvis viktiga poäng för dem olika lagen. Men Snöbollen rullar vidare och det är viktigast.

Dagen bjuder på två fina matcher Först ut är England och Kroatien, har kollat länge och väl på denna matchen och vi kommer spela vidare på över 1.5 mål i matchen till 1.25
image

Viktig match för bägge lagen.
Matematiskt är det så att om ett av lagen vinner så vinner dem även gruppen och det förlorande laget åker ut från division A.
Men sen är det rörigt för vid 0-0 vinner Spanien gruppen Och Kroatien åker ut.
Vid 1-1 2-2 osv så vänder det, då åker England ut och Kroatien klarar sig.

Så det kommer vara en viktig match för båda lagen då det handlar om mycket prestige mellan dem.
Kroatien har ett lite övertag rent historisk och har tidigare lyckats vinna på Wembley.

Detta innebär att bör bli mål i matchen för den är väldigt viktig.

I dag säger både magkänsla och hjärta att Kroatien vinner med 1-2.

Så den som vill spela på högre odds finns det 3 alternativ

kroatien seger 4.33
BGLM + 2.5 2.1
över 4.5 1.8

Kommer återkomma med snöboll nr 2 i dag då det finns två finna matcher i kväll, bland annat mellan Belgien och Schweiz, samt Spanien - Bosnien.

Vi rullar vidare.

2 Likes

Nu är det dags igen

Hinner tyvärr inte skriva ut en lång text idag men spelet är valt sen i går. Väntade bara att se laguppställningen.

Norge är överlägsna och spelar för gruppsegern.
Kommer ösa på framåt.

2 Likes

Norge gjorde sitt i går trots att dem missade två hela öppna lägen samt inte fick en straff i början av matchen.

Men grattis Norge och Grattis oss.

I dag börjar jag med ett större spel.

Malta och Färöarna.
Senaste matchen slutade 1-3 och två blåbärs lag som kommer göra mål. I denna matchen kan spela på både 2.5 och BLGM.

Italien - Usa
Italien kommer testa ett gäng unga talanger bland annat Mosie Kean från Juventus och Tonelli från Serie B. Ett ungt och hungrigt Italien kommer ösa på. Vilket kommer både öppna upp sig bakåt och göra ett eller två mål framåt.

Oxford - Tranmare
Två lag som inte kan försvara.
Men även klass skillnad. Tranmare är bättre laget och bör vinna och avancera. Minst 2 mål räknas här.

Doncaster - Chorley
Över 2.5 är ett måste Doncaster är klasser och två divisioner bättre.
Sist blev det 2-2 Men nu ska Doncaster vidare i cupen. 4-1 tippar jag slutresultatet.

Ett av dess kommer läggas på snö bollen också men återkommer med den och mer analyser kring den under dagen.

Heja heja

2 Likes

Snö bollen är i rullning

Valde tillslut Oxford - Tranmare matchen.

Sist dem mötes slutade matchen 3-3 . Tranmare är mycket bättre lag och kommer ha gjort din läxa. Borta seger med 0-3 är min gissning kanske att 1-3 men här blir det mål i kväll.

Nu rullar vi

1 Like

Fin dag i går, Tyvärr hade Italien och USA svårt att göra mål trots väldigt många frilägen för båda lagen.
Hade USA lyckats vinna som jag hoppat då hade mina 13 rätt på Europatipset gett betydligt mer.

Garderade mig med en USA Seger då Italien testade nytt och ungt folk.

Dagens val för snöbollen var relativt enkelt.
Hade mer eller mindre valt den igår men väntade ut för att se läget i lagen innan.

Fa Cupen spelas lite retur matcher i kväll och valet föll på Bristol - Barnet.
Förra matchen slutade 1-1 och Bristol saknade 3-4 startspelare.
I kväll kommer dem att vinna med 3-4 bollar räknar jag med. Lite som Doncaster i går så är Bristol klasser bättre än sina motståndare i kväll.

Dem har i alla tävlingar i år snittat 1.6 mål själva på hemma plan.
Men i kväll räknar jag med att det snittet höjs något.
Barnet som ligger mitten av National League släppet in 23 mål och gjort 21 på 19 matcher.
Och detta mot betydligt lättare motstånd än Bristol.

Ren 1a på 1.44 är också rekomenderat att spela på.

men jag håller mig till över 1.5 mål till 1.25.

image

Nu rullar vi vidare.

3 Likes

Spel Paus i dag pga av dåligt utbud.

Däremot väljer jag att lägga en kupong med 4 matcher. Det var dessa matcher jag valde att spela för men ansåg inte att någon var värd snöbollen.

image

Vi hörs i morgon.

God dag, Nu är jag tillbaka och nu kör vi mot nya pengar tillsammans,

Idag kommer vi spela snöbollen som vanligt men vi kommer även att lägga en trippel över 1.5 mål.
Kommer börja med trippeln och sen kommer jag välja ut en av dem som ska vara för snöbollen för min del.
Men ni får självklart välja annorlunda.

Först ut är Är Ipswich - West Brom,

Fin match där WB är ett bättre lag.
Gissar på en 1-2 eller 1-3 seger för WB.
över 1.5 mål till 1.33
Match nummer två är Leverkusen - Stuttgart

Toppen mot botten,
Stuttgart har hela 5 man borta på skadelistan och 2 avstängda. Dem kommer inte räcka till mot Leverkusen. Enkel 1a och seger med 2-0 eller 2-1

Men vi spelar på 1.5 mål till 1.20

Sista matchen hämtar vi från Spanien och Leganes - Alaves

Leganes hemma har i år slagit båda Barcelona och Rayo Vallecano. Alaves har en stark inledning på säsongen och kommer till spel med bra självförtroende. Denna matchen blir det ganska säkert att båda lagen kommer att göra mål.

Så över 1.5 mål till 1.52 i odds är väldigt tacksam.

så jag spelar 1000 kr på dessa tre sammanlagt odds 2.31.

Återkommer med snöbolls spelet under dagen men en närmare analys och kommentarer kring tankarna.

1 Like

Snöbollen rullat vidare

2 Likes