Snöbolls variant

Snöbolls variant
0

Hej gott folk,

Jag har haft en längre tids paus från spel sen jag började mitt nya jobb.
Men nu så har jag tid över igen för att skriva och dela med mig av mina spel.

Ni som följt mig tidigare vet att jag brukar lägga upp ett spel om dagen med hela insatsen från dagen innan.

Ett nytt mål är upp satt och vi börjar direkt i dag.

Börjar dagen men mitt absolut favorit lag Juventus.

Rak 1 känns väldigt bra, Juve har även tidigare år presterat som bäst när det sätt som tuffast ut i CL.
I färskt minne 3-0 mot Barcelona hemma för 2 år sen, och förra året 3-1 mot Andra Madrid laget förra året.

Så att Juve kommer bjuda på kamp och vilja vända detta ser jag som en självklarhet.

Första spelet är en given 1 @ 1.70

Den spelas ihop med att Sheffield United - Brentford.

1X i kombination.

Båda lagen visar en helt ok form, men Sheffield kommer och bör vara snäppet bättre , framför allt på hemmaplan.

Dubbeln ger 2.09 gånger pengarna och min start kommer vara på 1000kr, vilket förhoppningsvis ger mig och dem som följer med en insats på 2090 till imorgon.

image

4 Likes

Tackar! Nu rullar vi vidare!!

Vackert, keep it going!

God dagens,

Fina matcher igår och nu är det dags att köra vidare.

Sitter fast i bilen så blir kortare info om matcherna.

Barcelona - Lyon i kväll kommer bli en öppen match där Lyon kommer göra mål. Barcelonas backlinje har inte imponerat och Lyon är snabba vid omställningar.

Båda lagen gör mål 1.74.

Den kombinerar jag ihop med Norwich seger.
Norwich - Hull
Norwich tar över serieledningen vid vinst och den Vill dem inte tappa bort. Direkt platserna till PL är viktiga och dem vinner hemma mot Hull alla dagar i veckan.

Lycka till vid rygg nu kör vi.

2 Likes

Dag 3!

fin dag i går också där spelen satt relativit enkelt.¨

I kväll så väntar det en fin omgång i EL, finns många finna matcher i kväll men det är en match som jag valt ut för min snöboll i dag.

Slavia Prag - Sevilla, 2a @2.0

Rak 2 på Sevilla, som alltid tar EL på största allvar.
Prag kommer säkert vilja bjuda upp till match under första halvlek men Sevilla bör vinna denna matchen utan större besvär.

nu kör vi, nu börjar det växa snabbt för dem som varit med från dag ett.

image

1 Like

Sevilla var en riktig missräkning, både för oss men även för dem,

Laget som vunnit flest Europa League titlar sen turneringen skapades åkte överraskande ut.
Men nog om det nu blickar vi vidare.

Två fina matcher för dagen.

Först ut är det Augsburg - Hannover.
Över spelet mellan dessa två lagen lockar alltid och hemma laget bör vinna matchen med 3-1.

denna dubblas ihop med Real Madrid - Celta
Real på hemma plan mot Celta som har tagit lite poäng mot Real senaste åren.
Men idag spelar inget som varit någon som helst roll. Zidane är tillbaka, känns som varenda spelare kommer lyfta sig flera steg nu när han sitter på bänken. Respekten spelarna har för en tränare som vunnit allt som går att vinna med dem som tränare och dessutom han karriär gör nog Benzema, Bale och Modric gott.

Spelar på att Madrid gör mellan 2-4 mål idag.

Totala oddset för detta är ger 2.51 så kommer ge oss den fin skjuts på en ny snöboll eller om man väljer att spela för dubbla sin insats varje dag.

1 Like

Återkommer med tankar om spelen något senare men tidiga matcher så lägger ut dem direkt.

1 Like