Speldagbok - GLHF

Speldagbok - GLHF
0

Tjena Stugan,

Tänkte jag skulle samla mina spel nånstans och skriva lite om dom. Jag gillar att skriva av mig kring saker! Hoppas det är okej att lägga upp det här.
Ska försöka publicera mina spel runt 18 de dagar jag spelar. Vill poängtera att jag spelar för låga insatser och för att jag gillar sportsbetting. Inga expertrekar utan rygga på egen risk om ni gillar mina tankar kring spelen. Anger min insats i units 1-5.

Det blir 3 spel ikväll. Total insats för kvällen blir 6 units.

Malmö - AIK
Spel: Malmö
Insats: 3 units
Odds: 1,79

Extremt viktig match för båda lagen. Malmö är otroligt starka på hemmaplan. Detta blir Rosenbergs sista hemmamatch i Allsvenskan, jag tror han kommer avsluta detta med stil. Anders Christiansen tillbaka i MFF. Linner fortsatt borta för AIK.

Djurgården - Örebro
Spel: Örebro +2,5
Insats: 2 units
Odds: 1,66

Viktig match även här. Djurgården har allt i egna händer även vid kryss i kvällens match. Håller Örebro bara emot i början av matchen så tror jag inte det blir någon målfest här. Jag tycker 1,66 på Örebro +2,5 känns spelbart. Lastar 2 blygsamma units.

QPR - Brentford
Spel: Brentford över 1,5 mål
Insats: 1 unit
Odds: 2,22

Statistikspel! QPR har släppt in 1,85 mål i snitt på hemmaplan. Brentford inne i en bra trend med 0-3 vinst borta mot Swansea senast och 3-2 hemma mot Millwall. Inga skador eller avstängningar i Brentford. Jag tror det kan bli mycket mål i den här matchen.

Synd att Kujovic hittar mål där i 89’ för Djurgården. Men stänger dagen på lillplus. Börjat spana lite på morgondagens matcher. Riktigt svårt med cupmatcher men några matcher i La Liga och Serie A imorgon.

Dagens insats: 6 units
Resultat: +1,59 units

1 Like

Fortfarande lite bitter över Kujovics mål i 89e igår. Men vi rullar vidare. Avstår cupmatcherna idag. Däremot har jag hittat lite gott i Italien och Spanien där det är ligamatcher på menyn.

Brescia - Inter
Spel: Inter -1,5
Odds. 2,31

Brescia har tagit 1 poäng hemma hittills denna säsong och Inter har fyra raka bortasegrar. Det är stor skillnad här och Inter bör vinna detta tämligen enkelt. -1,5 känns spelvärt till 2,31.

Dubbel: Brescia - Inter & Alaves - Atletico Madrid
Spel: Inter & Atletico Madrid
Odds: 2,45

Alaves har en tuff inledning på säsongen, vunnit två senaste hemmamatcherna men mot enklare motstånd. Atletico Madrid verkar sakna med Joao Felix med stukad fot. Men Costa och Morata finns att tillgå. Jag tror på Atletico seger här och spelar den i dubbel med Inter vinst.

Parma - Hellas Verona
Spel: Parma
Odds: 2,70

Parma är inne i bra period, vann stort hemma mot Genoa och kryssade senast borta mot Inter. Roberto Inglese osäker med stukad fot. Tycker 2,70 är ett bra spel på Parma här. 2 units, heja Parma!

Katastrof idag, sen kvittering i Atletico matchen och Brescia får in ett turligt mål till 1-2. Tråkigt men det är bara att jobba vidare.

Dagens insats: 7 units
Resultat: -7,00 units

Total: -5,41 units

Skickar upp dagens spel tidigt idag då jag ska iväg under eftermiddagen. 3 spel idag.

Södertälje - Timrå IK
Spel: Timrå (Full Tid)
Insats: 4 units
Odds: 2,12

Timrå extremt starka på bortaplan med 6 vinster på 8 matcher. Södertälje svaga överlag den här säsongen. Jag pangar 4 units på att Timrå tar hem detta redan vid full tid.

Dubbel: Real Sociedad - Levante & Zulte Waregem - Club Brugge
Spel: Real Sociedad & Club Brugge
Odds: 2,13

Real Sociedad är trygga hemma och Levante 4 förluster på 5 bortamatcher denna säsong. Real Sociedad springer hem denna och förhoppningsvis får vi Alexander Isak från start.
Ligaledaren Club Brugge möter Zulte borta. Club Brugge överlägsna i ligan och detta bör vara en tämligen enkel bortamatch.

Napoli - Atalanta
Spel: Napoli
Odds: 2,06

Spännande toppmöte i Serie A. Napoli starka hemma. Dock har Atalanta börjat starkt på bortaplan den här säsongen. Viktigt för Napoli att vinna här för att haka på i toppen. Jag tycker Napoli är större favoriter här och 2,06 är spelvärt.

Haha vad fan är det som händer? Tiltande start men vi jobbar vidare.Blir nog inga spel idag, möjligen en liten slant på HV71. Återkommer isåfall.

Total: -14,41 units