Totalt mörker

Totalt mörker
0

betners-spelblogg_bg

Ingenting funkar

Ni vet när man har en sån där period när inget funkar. Fy fan vad segt det är. Och fy fan va lång min har varit. Och dyr. Spelat högre än någonsin och varenda flip går åt fel håll. De flesta 80%are går åt fel håll också för den delen. Men det är bara bita ihop och kämpa vidare. Återkommer med lite recension av kurser som jag har kikat på. Finns en del skräp där ute men också en hel del guld.

Grindade spin n go i går och räknade till 12 raka förlorade flippar. Lyckades få KK att hålla mot TT i en annan turre och blev uppriktigt förvånad. Hästarna sket sig också, trots att jag satte båda 1%arna. Så sjukt.

Men den här appen funkar!

Såg ett fint referat från SM sexmanna och där nämndes charts för när man ska syna och ställa så jag rekommenderar igen alla att skaffa Snapshove där du kan mata in blindsen och din stack och sedan klicka varje hand om du ställer eller foldar så håller den räkningen åt dig. Guldverktyg när blindsnivåerna är lite knepiga sådär mellan 7-14BB och man kanske inte har varje situation i ryggmärgen. Finns också ett quizläge som är guld för bussresor när man är lite floppsugen.

Kvällens spel

I kväll blir det Duellen SM och det är ju lite för högt för lågspelsrullen där maxgränsen är 33 dollar men jag kommer spela duellen får lågrullen i alla fall. Ibland måste man få busa med sina bankrullekrav några tior hit eller dit va? Ligger ju ändå plus som vi speltorskar brukar säga. I övrigt blir det sunday storm och sunda million mini. Sedan kommer jag testa Pafs klient ordentligt med ett kval till Finnkampen, men det går utanför lillrullen. Någon gräns får det ju finnas.

Kvällens sport

Hästarna har ju gått klart bäst för lågspelet men jag hinner inte kolla ordentligt idag så det blir ett par fotbollar.

Man C - Southampton
ö 3,5 mål till 1.85 3 units (hela idén med lågspelsprojektet är alltså att det ska simulera hur det är att spela med en sådan rulle och eftersom jag tror att de flesta inte har varken tid eller lust att scouta odds för att få några punkter här eller där så lägger jag betsen där jag har deg för tillfället. Finns säkert bättre att hitta.)

4-0 @9.00 1 unit
4-1 @14.00 1 unit

Rullen

1297$

Start 21/10 2018 1000 dollar

3 Likes