VM2018: Dembele skyttekung till 81 i odds @b365

VM2018: Dembele skyttekung till 81 i odds @b365
0

Dembele VMs skyttekung till 81 i odds på b365. Dembele gjorde en stark insats och visade bra VM-form i senaste genrepet med ett mål samt ett skott i ribban mot Italien och därav har hans odds på b365 sjunkit från 101 till 81 (att jämföra med 61 på Betsson och 51 på Leovegas). Visst är Griezmann favorit till att vinna skytteligan vad gäller åtminstone franska landslaget men till det höga oddset tycker jag att det är värt chansning på Dembele.

Jag var tidigare inne på Countinho som spelvärd till 51 i odds på b365 som skyttekung men efter att ha sett repris på matchen Brasilien-Kroatien så måste jag säga att jag inte gillar Coutinhos position från det att Neymar klev in. Han ska snarare vara med i uppbyggnadsfasen här och lär inte komma till samma lägen han får i sin klubb Barcelona. Det är dock lukrativt att spela på en Brasilianare då bolagen tror att de gör minst 10 mål (Ö9.5 till 1.66, att jämföra med Tyskland som har samma lina men till 1.90). Här skulle kanske Jesus vara ett bättre alternativ. Mitt rek blir iaf att avstå Coutinho.

Mvh

1 Like

Ska man spela Dembele kan jag rekommendera betfair där han ger 160ggr…

1 Like

Tackar för det, kör främst Leovegas, b365 och betsson så har missat betfair. Har endast lagt 200kr på Dembele så får väl lägga ytterligare en hunka på betfair då för att inte förlora för mycket värde :blush: